Wysłany: 2009-02-01, 01:08 PC - Art of Murder: Klątwa Lalkarza
CITY interactive ( producent )
CITY interactive ( wydawca )
CITY interactive ( dystrybutor PL )
przygodowe
13 lutego 2009 ( światowa data premiery )
13 lutego 2009 ( data wydania w Polsce )
tryb gry: single player nośnik: 1 DVD
wymagania wiekowe: 16+ cena w dniu premiery: 49,99 zł
wersja językowa: z polskimi napisami
wymagania sprzętowe:
Pentium III 1 GHz , 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB (GeForce 2 lub lepsza), 1 GB HDD, Windows 98/Me/2000/XP
Kontynuacja polskiej gry przygodowej, wypuszczonej na rynek w roku 2007. Po raz kolejny mamy do czynienia z mroczną intrygą i charakterystycznym interfejsem typu point & click.
Art of Murder: Hunt for the Puppeteer to sequel gry przygodowej z 2007 r. i zarazem trzeci, po Art of Murder: Sztuka Zbrodni oraz Testament of Faith, projekt rzeszowskiego studia City Interactive. Grupa ta składa się z programistów, którzy mają za sobą takie przedsięwzięcia, jak Schizm czy Sentinel: Strażnik Grobowca, a każdy z kolejnych projektów realizują w konwencji point & click.
W Hunt for the Puppeteer ponownie wcielamy się w agentkę FBI, Nicole Bonnet i znów natrafiamy na trop wielkiej, detektywistycznej zagadki. Tym razem rzecz dzieje się w Stanach Zjednoczonych, we Francji, Hiszpanii oraz na Kubie, a naszym zadaniem jest odnalezienie seryjnego mordercy, który sieje postrach w największych miastach Europy i Ameryki. Wskazówką jest fakt, że przestępca przy każdej ze swych ofiar zostawia laleczkę odzianą w XVIII-wieczny strój. Trop prowadzi do wydarzeń sprzed kilkuset lat, a my jako rezolutna bohaterka musimy stawić czoła wyzwaniu i odnaleźć zabójcę zanim zginą kolejni ludzie. Fabuła wymaga łączenia ze sobą informacji, zbierania dowodów zbrodni i przesłuchiwania postaci, które mogą przysłużyć się rozwikłaniu sprawy.
Wszystkie wydarzenia mają miejsce w dwuwymiarowych lokacjach, po których poruszają się trójwymiarowe sylwetki bohaterów. Do stworzenia drugiej odsłony Art of Murder użyto znanego z Syberii oraz Post Mortem silnika Virtools Engine. Zastąpił on darmowe narzędzie Wintermute, wykorzystane w części pierwszej i posłużył do wykreowania takich obszarów, jak mroczne zaułki Nowego Orleanu, ulice Paryża i Marsylii, hiszpańskie Pireneje, czy Hawana. Dla zbudowania mrocznego klimatu zadbano też o dźwiękową stronę przedsięwzięcia, implementując do projektu nastrojową, zależną od tempa akcji muzykę oraz realistyczne odgłosy otoczenia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum