[ Szukaj ]   [ Użytkownicy ]   [ Grupy ]   [ Statystyki ]   [ Zaloguj ]   [ Album ]

Poprzedni temat «» Następny temat
PC - Heretic Kingdoms: Reluctant Hero
Autor Wiadomość
Magda
Administrator


Dołączyła: 17 Wrz 2006
Posty: 2054
Poziom: 37
HP: 121/4047
 3%
MP: 1932/1932
 100%
EXP: 50/144
 34%
Wysłany: 2008-05-04, 18:46   PC - Heretic Kingdoms: Reluctant Hero

producent: 3D People
kategoria: cRPG

Data Premiery:
Świat: 05 maja 2008
Polska: obecnie brak planów wydania

tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 12+
wersja językowa:angielska

Opis Gry

Heretic Kingdoms: Reluctant Hero to kontynuacja projektu z gatunku role-playing zatytułowanego Kult: Heretic Kingdoms. Za jej stworzeniem stoją specjaliści z niezależnego studia deweloperskiego International Hobo. Programiści ci połączyli swe siły z pracownikami słowackiego zespołu 3D People, aby stworzyć produkt, który rzuca nowe światło na zasady, jakimi rządzą się komputerowe RPG.

Fabuła dzieła zaczyna się w sposób nietypowy. W pierwszej scenie kierowany przez nas protagonista stoi przy łożu, na którym umiera jego ojciec, zasłużony bohater krain Heretic Kingdoms, mający jednakże w swej historii jedną misję, której nie udało mu się wypełnić. Doświadczony rodziciel przestrzega naszego podopiecznego, aby nie zrobił w życiu błędów, które on sam popełnił. Zaleca synowi, aby się ustatkował, poszukał żony, znalazł przyzwoitą pracę i poświęcił się życiu na łonie rodziny. Przede wszystkim jednak zabrania mu jakichkolwiek niebezpiecznych misji, z kontynuowaniem tajemniczej eskapady ojca włącznie. Po śmierci starca stajemy przed wyborem: możemy podporządkować się jego woli lub też wyruszyć w świat w poszukiwaniu sławy. Podobnie jak w Fable, tylko od nas zależy, jaką ścieżką podążymy.

Programiści umożliwili nam ogromną swobodę działań. Już na samym początku zabawy dane jest nam zdecydować, czy chcemy toczyć kampanię złożoną z 5, 20 czy też z 30 rozdziałów. Po zakończeniu każdego z takowych odcinków przenosimy się w czasie o kilka wiosen do przodu, obserwując zmiany, jakie zaszły u naszego herosa na przestrzeni lat.

Równie dużo mamy do powiedzenia, jeżeli chodzi o zawód prowadzonej przez nas postaci. Dla przykładu możemy wcielić się zarówno w rolę miejskiego kupca, jak też chwycić za miecz i odgrywać rolę wytrenowanego rycerza. W zależności od wybranej przez nas profesji czeka na nas zestaw zróżnicowanych zadań głównych i pobocznych. Po wypełnieniu najważniejszych misji możemy automatycznie przejść do następnego etapu gry albo kontynuować eksplorację baśniowego świata, odwiedzając takie lokacje, jak siedziba kupców, gildia złodziei, dom naszej siostry czy też nasza własna chata.

Fundamentalne znaczenie dla rozgrywki ma czas, a to z tej przyczyny, iż autorzy zrezygnowali z przyznawania postaci tradycyjnych punktów doświadczenia. Zamiast tego nasze zdolności są rozwijane na podstawie tego, ile czasu poświęciliśmy danej czynności (np. studiowaniu magicznych ksiąg lub kształceniu się w dziedzinie handlu). To samo tyczy się sekwencji walk z użyciem średniowiecznych gatunków broni – im dłużej posługujemy się danym typem oręża, tym lepiej radzimy sobie nim w boju. Czas ma w Heretic Kingdoms: Reluctant Hero jeszcze jedno fundamentalne znaczenie. Gra trwa bowiem tyle, ile żywot jej głównego bohatera.

Heretic Kingdoms.jpg
Plik ściągnięto 2607 raz(y) 43.4 KB

_________________








http://www.Kamil-Gdansk.com.pl/
http://www.Grzegorz-Gdansk.com.pl/
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Mapa strony
Fasolek  Fasol-Bis  Kamilek  Grzesio