[ Szukaj ]   [ Użytkownicy ]   [ Grupy ]   [ Statystyki ]   [ Zaloguj ]   [ Album ]

Poprzedni temat «» Następny temat
DS NDS - Double Bloob
Autor Wiadomość
Magda
Administrator


Dołączyła: 17 Wrz 2006
Posty: 2054
Poziom: 37
HP: 121/4047
 3%
MP: 1932/1932
 100%
EXP: 50/144
 34%
Wysłany: 2008-06-13, 14:24   DS NDS - Double Bloob

producent: Nibris
kategoria: zręcznościowe

Data Premiery:
Europa: 15 czerwca 2008
Polska: obecnie brak planów wydania
USA: 15 czerwca 2008

tryb gry: single player
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
wersja językowa: angielska



Opis Gry

Double Bloob to typowa arkadówka, powielająca schemat starego i kultowego Panga – hitu sprzed niemal dwudziestu lat. Tematyka, rozgrywka oraz tło akcji są skierowane raczej do młodszego gracza, lecz dorośli również powinni być zadowoleni, chociażby z sentymentu. Gra powstała w krakowskim studio Nibris, które specjalizuje się w tworzeniu produkcji na konsole Nintendo.

Do zadań gracza należy zestrzeliwanie spadających z góry „kropelek”. Zabawa polega na tym, aby trafić w blooby, zanim spadną i nas zgniotą. Do ich niszczenia używamy harpuna. Żeby nie było zbyt łatwo, po trafieniu blooby dzielą się na mniejsze części. Prosty schemat gry został okraszony równie prostą fabułą. Na Ziemię przybył Wielki Zły Bloob z planety Bloobia i porwał małego delfina Pongo. Double Bloob opowiada o przygodach rodzeństwa Aen i Niua, którzy chcą uratować swojego zwierzęcego przyjaciela.

W Double Bloob występują trzy różne tryby rozgrywki. Quest Mode zawiera dziesięć różnych światów, w każdym po dziesięć poziomów. To daje nam łącznie sto plansz. Na końcu każdego ze światów czeka na gracza boss. Tryb Point Attack pozwala zagrać na którymkolwiek z odblokowanych wcześniej etapów. Blooby pojawiają się coraz szybciej i trzeba je coraz sprawniej niszczyć. Ostatni to Time Attack, czyli rozgrywanie plansz na czas.

Sporą uciechę sprawiają umieszczone w każdym levelu przeróżne bonusy. Power-upy to między innymi dodatkowe życia, podwójne strzały, zamrażanie bloobów w powietrzu czy krótkotrwała tarcza ochronna. Są też premie punktowe za wyjątkowo wymagające czynności, jak na przykład dodatkowe punkty za zestrzelenie dwóch bloobów jednocześnie. Żeby nie było tak przyjemnie, w grze przewidziano anty-bonusy, na przykład spowalniające gracza, blokujące możliwość strzału lub po prostu odejmujące punkty. Same blooby również wykazują się specjalnymi właściwościami. Niektóre regularnie znikają na krótki okres czasu, a inne, zbudowane z kamienia, są twardsze od pozostałych.

Grafika jest dwuwymiarowa. Z ekranu bije feeria barw, a wiele elementów planszy jest ruchomych. Ścieżka dźwiękowa to seria prostych dźwięków, która przypomina udźwiękowienie gier sprzed kilkunastu lat.

Double Bloob.jpg
Plik ściągnięto 2561 raz(y) 48.89 KB

_________________








http://www.Kamil-Gdansk.com.pl/
http://www.Grzegorz-Gdansk.com.pl/
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Mapa strony
Fasolek  Fasol-Bis  Kamilek  Grzesio