[ Szukaj ]   [ Użytkownicy ]   [ Grupy ]   [ Statystyki ]   [ Zaloguj ]   [ Album ]

Poprzedni temat «» Następny temat
PC - 9th Company: Roots of Terror
Autor Wiadomość
Magda
Administrator


Dołączyła: 17 Wrz 2006
Posty: 2054
Poziom: 37
HP: 121/4047
 3%
MP: 1932/1932
 100%
EXP: 50/144
 34%
Wysłany: 2008-06-13, 14:27   PC - 9th Company: Roots of Terror

producent: Lesta Studio
wydawca: Noviy Disk
dystrybutor PL: Techland
zobacz: pomoc techniczna dystrybutora
kategoria: strategiczne / wojenne

Data Premiery:
Świat: 16 czerwca 2008
Polska: 18 czerwca 2008

wymagania wiekowe: 16+


Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 1.5 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista.
zobacz oficjalną stronę WWW:
9th Company: Roots of Terror



Opis Gry

9th Company: Roots of Terror to dynamiczna strategia czasu rzeczywistego (RTS), nawiązująca do udanego, rosyjskiego filmu wojennego z 2005 roku (znanego w Polsce jako 9. kompania). Stworzony przez studio Lesta Studio program cechuje się przede wszystkim ciekawym teatrem zmagań wojennych (sowiecka kampania w Afganistanie, koniec lat 80. ubiegłego stulecia) oraz dużą dramaturgią w przekazywaniu zbrojnych potyczek.

Osią rozgrywki jest konflikt rosyjsko-afgański. Gracz ma możliwość działania na dwóch oddzielnych płaszczyznach: operacyjnej, gdzie na mapie sytuacyjnej kieruje oddziałami i decyduje o planowaniu strategicznym, lub taktycznej, gdzie jako dowódca polowy bezpośrednio prowadzi żołnierzy do boju w trójwymiarowym otoczeniu. Autorzy przygotowali dwanaście szczegółowych map Afganistanu, na których rozgrywają się poszczególne misje kampanii gry. Warto zwrócić uwagę, iż bitwy w większości przebiegają w sposób nieliniowy, dając duże pole do popisu dla umiejętności taktycznych graczy.

Program cechuje się dosyć wysokim realizmem placu boju. Poszczególni żołnierze odznaczają się różną skutecznością, w zależności od aktualnego morale, doświadczenia i wyposażenia. Duże znaczenie ma także sposób prowadzenia ataku na pojazdy opancerzone – w zależności od miejsca, w które trafimy, mamy różne szanse na trafienie i uszkodzenie różnych stref pojazdu (gąsienic, przedziału amunicyjnego itd.). Pod naszym dowództwem może znaleźć się w sumie aż 80 różnych formacji bojowych, od pojedynczych kompanii piechoty zmotoryzowanej, przez oddziały szturmowe, zwiadowcze, aż po jednostki i pojazdy opancerzone.

Na uwagę zasługuje wysoka szczegółowość szaty graficznej, w pełnym trójwymiarze ukazująca wojenne zmagania. Nie sposób nie wspomnieć także o rozbudowanych algorytmach fizycznych, które pozwalają we frapujący sposób ukazać uszkodzenia jednostek i niszczenia budowli.

9th Company.jpg
Plik ściągnięto 2842 raz(y) 62.11 KB

_________________








http://www.Kamil-Gdansk.com.pl/
http://www.Grzegorz-Gdansk.com.pl/
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Mapa strony
Fasolek  Fasol-Bis  Kamilek  Grzesio