[ Szukaj ]   [ Użytkownicy ]   [ Grupy ]   [ Statystyki ]   [ Zaloguj ]   [ Album ]

Poprzedni temat «» Następny temat
PC - Requiem: Bloodymare
Autor Wiadomość
Magda
Administrator


Dołączyła: 17 Wrz 2006
Posty: 2054
Poziom: 37
HP: 121/4047
 3%
MP: 1932/1932
 100%
EXP: 50/144
 34%
Wysłany: 2008-06-13, 14:28   PC - Requiem: Bloodymare

producent: GRAVITY Co., Ltd.
wydawca: GRAVITY Co., Ltd.
kategoria: gry MMO
cRPG

Data Premiery:
Świat: 16 czerwca 2008
Polska: obecnie brak planów wydania

tryb gry: massive online multiplayer
tryb multiplayer: Internet
wymagania wiekowe: 18+

nośnik: 1 DVD
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows 2000 SP4/XP SP2.
wersja językowa: angielska


Opis Gry

Requiem: Bloodymare jest koreańskim przedstawicielem gatunku MMORPG, balansującym na krawędzi horroru i dark fantasy. Twórcami projektu są ludzie z Gravity Corporation, firmy znanej w branży z wcześniejszego, całkiem udanego Ragnarok Online. Omawiana pozycja bardzo jednak różni się od ich poprzedniego hitu – tym razem mamy do czynienia z poważnym programem, przeznaczonym raczej dla dorosłych graczy i miłośników mocnych wrażeń.

Światem gry jest spowita w mroku i pełna tajemnic Ethergia. Niegdyś ta spokojna i żyzna kraina wyżywiała osiem inteligentnych ras humanoidalnych, z czasem jednak zmieniła diametralnie swoje oblicze. Wymęczona ciągłymi wojnami, wielokrotnie rujnowana i popielona bitewną pożogą stopniowo stawała się miejscem coraz mniej przyjaznym. Zamieszkujące ją ludy nie poprzestawały w kreowaniu coraz wymyślniejszych intryg, zaś idący zawsze w parze z wojaczką rozwój technologiczny w końcu zaszedł o jedną epokę za daleko. Kontynent stał się ofiarą niesłychanego dramatu, określanego dzisiaj mianem Tragedii Thanatosa. Gigantyczna eksplozja, spowodowana działalnością wiecznie poróżnionych ze sobą ras, zmasakrowała i rozrzuciła zwaśnione plemiona w odległe zakątki lądu, zaś pozostałe przy życiu zwierzęta i rośliny uległy potężnym mutacjom, przeobrażając się w okropne, monstrualne stwory. Oczywiście, ambitne i wytrwałe rasy z czasem zdołały otrząsnąć się po tym kataklizmie, musiały jednak pogodzić się z tym, iż świat nigdy już nie wróci do swego pierwotnego kształtu. Z ras inteligentnych ostały się zaś już tylko trzy – zrównoważeni Turanie, niezwykle silne Bartuki oraz zręczni i uduchowieni przedstawiciele rasy Kruxena. Wszystkie pozostają mocno uzależnione od tajemniczej, prastarej rasy Ioxenic, której zawdzięczają przetrwanie do czasów współczesnych.

Fabuła programu obfituje w treść i jest odkrywana przez graczy wraz z zaliczeniem kolejnych questów. Kształt rozgrywki w dużej mierze zależy od rasy i profesji naszego wirtualnego odpowiednika. Każda frakcja oferuje dwie główne klasy postaci, pozwalając w dalszej części zabawy na bardziej konkretną specjalizację. Najbardziej ludzcy Turanie dysponują twardym Defenderem (z możliwością awansu na Commandera lub Protectora) oraz uzdolnionym magicznie Templarem (przeobrażającego się później w Tempesta bądź Radianta). Potężne Bartuki specjalizują się w rozwiązaniach prymitywnych i siłowych, nie dziwią więc profesje Warriora (później Berserkera lub Warlorda) i Shamana (ewoluuje w Mystica względnie w Forsakera). Szeregi mrocznych Kruxena składają się głównie z klas Rogue (i potem Shadow Runner tudzież Assassin) i Soul Hunter (z zaawansowanymi subklasami Defilera i Dominatora). Jak więc widać program prezentuje solidne możliwości dopasowywania naszego wirtualnego odszczepieńca do naszych upodobań i preferencji.

Głównymi atutami Requiem: Bloodymare są mroczny scenariusz oraz przerażający świat przedstawiony, utrzymany w konwencji horroru. Wszędzie niemal roi się od potężnych, koszmarnie zmutowanych i powykręcanych monstrów, które swoją prezencją i możliwościami są w stanie wzruszyć nawet najtwardszych RPG-owych zawodników. Powoli oswajając się z przerażającymi istotami z czasem sami możemy zapragnąć stać się takimi jak one – pomyśleli o tym także twórcy gry, udostępniając graczom możliwość ograniczonej czasowo transformacji sterowanych bohaterów w bestie rodem z najgorszych koszmarów (tzw. Beast Possession System). Ciekawostką jest także system rozpoznawania i modyfikacji kodu DNA, który w bezpośredni sposób kształtuje możliwości oraz zdolności, zarówno należących do nas postaci, jak i ścierających się z nami potworów.

Dla bardziej konwencjonalnych odbiorców przygotowano szereg standardowych dla gier tego gatunku atrakcji, takich jak tworzenie i ulepszanie bojowego ekwipunku, epickie walki PvP (nawet do 96 wojowników w jednej drużynie) czy rozbudowane obszary PvE, przygotowane specjalnie z myślą o dobrze zorganizowanych grupach graczy (tzw. Group Zones, de facto przypominające masowe rajdy, dobrze znane np. z World of Warcraft).

Requiem: Bloodymare cechuje się nowoczesnym silnikiem graficznym, wykorzystującym innowacyjny dla produkcji tego typu, lecz dobrze sprawdzony w innych grach engine fizyczny Havok (napędzający już ponad 150 tytułów, a wśród nich takie przeboje, jak Company of Heroes czy The Elder Scrolls IV: Oblivion).

Requiem.jpg
Plik ściągnięto 2497 raz(y) 54.54 KB

_________________








http://www.Kamil-Gdansk.com.pl/
http://www.Grzegorz-Gdansk.com.pl/
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Mapa strony
Fasolek  Fasol-Bis  Kamilek  Grzesio