producent: GFI Russia
wydawca: Game Factory Interactive
kategoria: strategiczne / RTS
Data Premiery:
Świat: 17 czerwca 2008
Polska: obecnie brak planów wydania
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: 12+
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce FX 6600 lub lepsza), Windows XP/Vista.
wersja językowa: angielska
Opis Gry
Warfare to rozbudowana strategia czasu rzeczywistego (RTS), której fabuła osadzona jest w realiach ciągłych walk na Bliskim Wschodzie. Za przygotowanie gry odpowiada studio developerskie Mist Land (twórcy m.in. Power of Law czy Officers), rola zachodniego wydawcy przypadła zaś firmie Game Factory Interactive.
W grze miłośnicy szybkiego działania na polu walki mogą znaleźć dla siebie dwie kampanie singleplayer: jedną dla Stanów Zjednoczonych, drugą dla Arabii Saudyjskiej. W przypadku kierowania siłami USA zadaniem grającego jest opanowanie i kontrola całego regionu bliskowschodniego, z kolei prowadzenie wojsk Arabii Saudyjskiej kończy się przegonieniem amerykańskich, interwencyjnych oddziałów wojskowych.
W szeregach armii Stanów Zjednoczonych przygodę rozpoczynamy od stopnia porucznika, którego oddział został okrążony na standardowej misji patrolowej. Jeśli uda nam się pomyślnie wyrwać z zasadzki, awansujemy na pułkownika, zaś dowództwo przenosi nas (i większość podległych wojsk) z obszaru Arabii Saudyjskiej do Iraku. Wtedy dostaniemy zadanie przejęcia całego tamtejszego terenu. Wybrawszy stronę Saudyjczyków, zmagania rozpoczynamy jako zwykły dowódca polowy z niewielkim oddziałem pod komendą, jednak już po kilku pierwszych misjach nasze związki z centralnym dowództwem (Talibowie) zostają całkowicie zerwane...
Obszar dostępny w Warfare podzielony jest na trzydzieści mniejszych map. Każda reprezentuje wybrany region na Bliskim Wschodzie i jest kontrolowana przez jedną z rywalizujących frakcji. Kolejne zadania polegają oczywiście na przejmowaniu wybranych map tak, by ostatecznie kontrolować cały teren. Rozkazy ogólne, w stylu kierunku ofensywy całej armii, będziemy wydawali na mapie globalnej. Dopiero w momencie wkroczenia na obszar kontrolowany przez przeciwnika, gra „przełączy” osoby siedzące przed komputerem na widok taktyczny i wówczas rozpoczną się starania odnośnie pomyślnego rozstrzygnięcia wynikłego starcia (różne strategie na polu walki, wykorzystywanie wzniesień terenu, zastawianie pułapek, etc.).
Ponad 30 jednostek do zastosowania (spora ilość prototypów), m.in. M1A2, „Crusader”, „Patriot”, T-72, C-75, i wiele innych.
Realistyczny model walki i fizyki zachowania się jednostek podczas starcia.
Różny dla każdej z walczących stron system zdobywania potrzebnego zaopatrzenia.
Dopracowane efekty audio-wizualne (dynamiczne cienie, płynna animacja, ładne efekty wystrzałów czy wybuchów, modele jednostek wzorowane na autentycznych, klimatyczna ścieżka dźwiękowa, itp.).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum