[ Szukaj ]   [ Użytkownicy ]   [ Grupy ]   [ Statystyki ]   [ Zaloguj ]   [ Album ]

Poprzedni temat «» Następny temat
PC - Art of Murder: Klątwa Lalkarza
Autor Wiadomość
Magda
Administrator


Dołączyła: 17 Wrz 2006
Posty: 2054
Poziom: 37
HP: 121/4047
 3%
MP: 1932/1932
 100%
EXP: 50/144
 34%
Wysłany: 2009-02-01, 01:08   PC - Art of Murder: Klątwa Lalkarza

CITY interactive ( producent )
CITY interactive ( wydawca )
CITY interactive ( dystrybutor PL )
przygodowe
13 lutego 2009 ( światowa data premiery )
13 lutego 2009 ( data wydania w Polsce )
tryb gry: single player nośnik: 1 DVD
wymagania wiekowe: 16+ cena w dniu premiery: 49,99 zł
wersja językowa: z polskimi napisami

wymagania sprzętowe:
Pentium III 1 GHz , 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB (GeForce 2 lub lepsza), 1 GB HDD, Windows 98/Me/2000/XP



Kontynuacja polskiej gry przygodowej, wypuszczonej na rynek w roku 2007. Po raz kolejny mamy do czynienia z mroczną intrygą i charakterystycznym interfejsem typu point & click.

Art of Murder: Hunt for the Puppeteer to sequel gry przygodowej z 2007 r. i zarazem trzeci, po Art of Murder: Sztuka Zbrodni oraz Testament of Faith, projekt rzeszowskiego studia City Interactive. Grupa ta składa się z programistów, którzy mają za sobą takie przedsięwzięcia, jak Schizm czy Sentinel: Strażnik Grobowca, a każdy z kolejnych projektów realizują w konwencji point & click.

W Hunt for the Puppeteer ponownie wcielamy się w agentkę FBI, Nicole Bonnet i znów natrafiamy na trop wielkiej, detektywistycznej zagadki. Tym razem rzecz dzieje się w Stanach Zjednoczonych, we Francji, Hiszpanii oraz na Kubie, a naszym zadaniem jest odnalezienie seryjnego mordercy, który sieje postrach w największych miastach Europy i Ameryki. Wskazówką jest fakt, że przestępca przy każdej ze swych ofiar zostawia laleczkę odzianą w XVIII-wieczny strój. Trop prowadzi do wydarzeń sprzed kilkuset lat, a my jako rezolutna bohaterka musimy stawić czoła wyzwaniu i odnaleźć zabójcę zanim zginą kolejni ludzie. Fabuła wymaga łączenia ze sobą informacji, zbierania dowodów zbrodni i przesłuchiwania postaci, które mogą przysłużyć się rozwikłaniu sprawy.

Wszystkie wydarzenia mają miejsce w dwuwymiarowych lokacjach, po których poruszają się trójwymiarowe sylwetki bohaterów. Do stworzenia drugiej odsłony Art of Murder użyto znanego z Syberii oraz Post Mortem silnika Virtools Engine. Zastąpił on darmowe narzędzie Wintermute, wykorzystane w części pierwszej i posłużył do wykreowania takich obszarów, jak mroczne zaułki Nowego Orleanu, ulice Paryża i Marsylii, hiszpańskie Pireneje, czy Hawana. Dla zbudowania mrocznego klimatu zadbano też o dźwiękową stronę przedsięwzięcia, implementując do projektu nastrojową, zależną od tempa akcji muzykę oraz realistyczne odgłosy otoczenia.

Art of Murder.jpg
Plik ściągnięto 3058 raz(y) 45.81 KB

_________________








http://www.Kamil-Gdansk.com.pl/
http://www.Grzegorz-Gdansk.com.pl/
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Mapa strony
Fasolek  Fasol-Bis  Kamilek  Grzesio